Knockt up - once again.

En snabb uppdatering:

*Förra veckan frågade en tant på salogen mig om du många barn jag har. Med betoning på HUR MÅNGA barn!!!?? Ser jag ut att ha hunnit klämma ut flera ungar på min livstid! Då hade ja jävlar fått vara aktiv.

* Idag på salogen sa min kund åt mig: Ja du Malin, du är ju lite svullen, är det kanske dags snart?? VA NEJ, falskt alarm sa jag lite genant. När hon gick från salogen gick ja och berättade för min jobbarkompis vad hon sagt. Hon börjar plötsligt asgarva. Hennes förra kund hade tydligen frågat samma sak!

När ja lörde från jobbet ringde ja te mamma och bad henne ta hem ett grav-test åt mig. Måste motbevisa alla elakingar där ute! Nog om att ja är lite lönnfet just nu. MEN FAN inte mammamage?? VÄL? VA


Kommentarer
Postat av: Katte

haha!! Förlåt Malin, men det låter så kul! Elakt, men kul! Dumma kunder som frågar hela tiden!

kramar

2008-11-27 @ 17:08:26
URL: http://ayudame.blogg.se/
Postat av: Elin Runesson

men gumman då! du är ju bara väldigt sööt!

Ring när du är i trakterna igen!

Saknar dej! pussss

2008-12-12 @ 12:21:43
URL: http://elinrunesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0