Valborg

I går firade vi alla tjejjerna Liza och Elins födelsedag:) Vi var först hemma hos Elin och käkade god filégryta, med marängtårta som efterrätt! Mums. Det tackar vi för. Och till detta passerade även en hel del dricka! Pricken över i:et var Hannas dansuppvisning till Amy Diamond. Alltid lika imponerande;)

Sedan blev det utgång till Mårtensson, jag och amanda smet dit först. Kvällen, hm. natten spenderades åt att shakka some booty. Härligt. Vi var hemma runt 4:a tiden på morgonen.

Tack för en toppenkväll tjejjer. NI ÄR BÄST, just so you know it!

image17Redan innan vår utgång så var jag nerspilld av vin. Än mer blev de



I kväll har jag färgat min långhårsmodell och testat uppsättningen en sista gång:) Nu sitter den där den ska. Tack snälla Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0