Lättnad.

Har varit och hämtat hem Hugo. Han har redan börjat matvägra igen - kul. Men det är skönt att ha honom hemma igen. Dock är han jätteförvirrad. Men det kanske inte är så konstigt med tanke på att han sovit borta i 3 nätter.

Denna eftermiddagen ska ängnas åt att öva på gesället. Idag är det min permanentmodell Martina som jag ska testa rulla håret på. Hoppas det är lätt.
Åter på tur står Jossan som jag ska göra min läggning på nu på måndag:) Ska bli så skönt när gesället är över. Längtar gärnet!!!!!!!!!

Näe nu ska jag börja skriva på mitt religionsarbete som ska va inlämnat senast idag! Go girl, framförhållning kallas det...


Ha en fin helg alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0