Gesällträning i skolan

Idag hade vi ingen skola alls,. eller om vi säger såhär; det var valfritt om man ville sitta i skolan och arbeta. Självklart stannade jag hemma.. Roade mig med att köra ut till Våxtorp och klöpa svindyr specialmat till min kräsna hund. Men huvudsaken är att han blir bra...

I eftermiddags åkte jag ut till Halmstad med Daniel och Jossan:) Vi hade vår sista träning där inför gesället som inträffar redan om två veckor... Puh, har man panik eller vad?
Skönt att de kändes bra idag när ja tränade iaf.. Jossans läggning blev finfin och likaså Daniels fönvågor. Dom blev så tjusiga så. Om dom själva bara höll med nån gång;)

Är otroligt tacksam för mina modeller. Dom är helt kanon. Ni är guld värda, ni ska veta det...

Kommentarer
Postat av: Heidi

När är det du tar studenten?

2008-05-06 @ 10:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0