Härligt..

Idag var jag och mamma i Halmstad. Först åkte vi till Mirage och införskaffade nya saxar och andra nödvändigheter.
Därfter träffade jag Elin och Liza, my darlings!! Det blev dock bara en snabbis, men de härligt att bara få se dom.. Längtar tills jag får träffa alla tjejjerna!:) Vi får ta en kväll SNART! ja och Nils kommer upp till stan på studs! Bara säg till mig i god tid om de händer nått kul i stan. Ni får INTE glömma mig.. Lova!!

Nu ska jag fixa lite varma mackor och invänta Hanna som ja ska inviga mina saxar på...

FÖRRESTEN! jag måste bara berätta; I dag såg jag en FULgubbe snatta batterier på konsum i Markaryd.. ÄCKELGUBBE.. Jag tog förnuftet till fånga och skvallrade.. Mhm 10 pluspoäng till malin!!!

All my love to ya'll girls!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Katte

Vem tusan får för sig att snatta batterier? hehe.. men bra att du sa till.. Det är fy skäms på honom!

Nja.. just nu tar jag vilket jobb som helst.. man kan ju inte leva utan pengar.. tyvär! hoppas allt e bra med dig! Kramar

2008-07-03 @ 12:40:31
URL: http://ayudame.blogg.se/
Postat av: Elin Runesson

Hej hjärtat! Jag måste bara tack aför din snabbvisit i stan häromdagen! så härligt att se dej!

Vi kommer aldrig glömma dej! Förresten! Jag och liza pratade om hur klockren du var som filippa Bark! du har förgyllt våra minnen!! Älskar dej gumman!! PussPuss

2008-07-06 @ 12:27:26
URL: http://elinrunesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0